Hloubkové rozhovory
Podnikneme spolu cestu do hlubin zákazníkovy duše. Pochopíte hluboké motivace a potřeby, které určují chování zákazníků ve vašem segmentu.
Stěžují si vaši zákazníci na nepřehledný web, špatné dodací podmínky, nepříjemný servis? Rozumíte tomu, co tím myslí, a umíte to změnit?
Víte, co vašim zákazníkům vadí? Co je frustruje? Přesvědčí je váš web, aby vám důvěřovali? Když mají otevřená další 3 okna s weby vašich konkurentů, pochopí, v čem jste lepší?
Konečně se dozvíte, PROČ vaši zákazníci:
- nakupují tak, jak nakupují, a dělají rozhodnutí, jaká dělají
- upřednostní vaši konkurenci místo vás
- nakoupí něco jiného, než pro co k vám přišli
- nenakoupí vůbec nic, i když na webu strávili věčnost
Co je obvykle výstupem:
- sestříhaná videa z rozhovorů s respondenty -> na vlastní oči uvidíte, co si vaši zákazníci myslí
- konkrétní doporučení, co změnit a jak to zapracovat do vašich produktů a služeb -> hladký nákupní proces
- porozumění vaší cílové skupině, jejich emocím a impulzům k nákupu -> produkty a služby, které zákazníci rádi kupují
- insighty pro prodejní argumenty a marketingovou komunikaci -> vyšší prodeje, lepší konverzní poměr a menší náklady na reklamu
Jak to funguje?
Hloubkový rozhovor je speciální typ rozhovoru s uživatelem, který se snaží odhalit jeho potřeby, motivace a to, co se mu děje v hlavě, aniž by si toho sám všimnul. Ptát se zákazníků může každý, ale abyste dostali ty správné odpovědi, musíte se umět ptát správně. Vědět, kdy lidé mluví pravdu, a kdy si vymýšlí. Kdy něco skrývají, stydí se, snaží se vám udělat radost atd. Díky svému psychologickému vzdělání a praxi to dokážu odhalit a dostat se až k jádru jejich potřeb a přání.
- Nejprve si řekneme víc o vašem projektu a co vás pálí. Navrhnu postup a cenovou kalkulaci za celou realizaci, kterou si vzájemně odsouhlasíme. Nejsou žádné překvapivé vícepráce, na kterých se nedohodneme, vše víte předem.
- Sepíšu scénář, který spolu doladíme.
- Hledáme obvykle společně respondenty, kteří spadají do vaší cílové skupiny.
- Vedu hloubkové rozhovory, u kterých můžete a nemusíte být přítomní. Po skončení výzkumu vám dám přepisy rozhovorů, videa a sestříhané highlighty rozhovorů.
- Analyzuju rozhovory, předávám vám doporučení plynoucí z výzkumu a společně vymýšlíme, jak je sladit se současným stavem vašeho projektu.
Výzkum vždy naceňuju projektově, hodinová sazba je 2.000,-.
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.