Minivýzkum s minibudgetem
Podnikneme spolu základní průzkum zákazníkovy duše. Minimum času, minimum peněz, maximální výtěžnost pro váš business.
Víte, co vašim zákazníkům vadí? Co je frustruje? Přesvědčí je váš web, aby vám důvěřovali? Když mají otevřená další 3 okna s weby vašich konkurentů, pochopí, v čem jste lepší?
Tento výzkum je pro vás ideální, pokud jste zatím se svými zákazníky vůbec nemluvili, nebo máte jen několik málo otázek, které vám vrtají hlavou.
Jak vypadá minivýzkum:
- 6 respondentů
- 5 tematických okruhů
- 30minutové rozhovory
- cena 50.000,-
Můžeme zaměřit na to:
- proč vaše produkty nekončí v košíku (a u zákazníka doma)
- jak opravit slabá místa vašeho webu nebo služby
- jak komunikovat se zákazníky napříč webem a marketingovými kanály
- jak nastavit vaši službu, aby řešila potřeby zákazníků (a prodávala se)
- co řešíte právě vy
Co je obvykle výstupem:
- sestříhaná videa z rozhovorů s respondenty -> na vlastní oči uvidíte, co si vaši zákazníci myslí
- konkrétní doporučení, co změnit a jak to zapracovat do vašich produktů a služeb
- insighty a podklady pro marketingovou komunikaci napříč webem, sítěmi a prodejními kanály
- vyšší prodeje, lepší konverzní poměr a menší náklady na reklamu
Jak to funguje?
Pomocí rozhovorů, testování webu nebo jejich kombinací se snažím odhalit potřeby uživatelů, jejich motivaci a to, co se jim děje v hlavě, aniž by si toho sami všimli. Ptát se zákazníků může každý, ale abyste dostali ty správné odpovědi, musíte se umět ptát správně. Vědět, kdy lidé mluví pravdu, a kdy si vymýšlí. Kdy něco skrývají, stydí se, snaží se vám udělat radost atd. Díky svému psychologickému vzdělání a praxi to dokážu odhalit a dostat se až k jádru jejich potřeb a přání velmi rychle.
- Nejprve si řekneme víc o vašem projektu, co vás pálí a navrhnu postup přímo pro vás. Nejsou žádné překvapivé vícepráce, na kterých se nedohodneme.
- Sepíšu scénář, který spolu doladíme.
- Najdeme respondenty, kteří spadají do vaší cílové skupiny.
- Povedu rozhovory, u kterých můžete a nemusíte být přítomní. Po skončení výzkumu vám dám přepisy rozhovorů, videa a sestříhané highlighty rozhovorů.
- Analyzuju rozhovory, předávám vám doporučení plynoucí z výzkumu a společně vymýšlíme, jak je sladit se současným stavem vašeho projektu.
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.