Uživatelské testování

Už jste někdy viděli svého zákazníka používat váš web? A myslíte si, že váš web je dobrý?

Pokud je váš konverzní poměr někde kolem českého průměru 2-5 %, tak s vámi zřejmě většina vašich zákazníků nesouhlasí. Proč? Co jim vadí, co jim chybí?

Používáte heatmapy a víte, kam na webu lidé klikají, a že ne vždy se dostanou, kam chtějí. Proč to tak je? Vidí to důležité nebo nevidí? Nebo tomu nerozumí?

Konečně se dozvíte, PROČ vaši zákazníci:

Co je obvykle výstupem:

Jak to funguje?

Průměrný konverzní poměr v ČR jsou 2 %, napadlo vás ale někdy, proč těch zbylých 98 % odejde? Víte, že v Google analytics najdete, co dělají lidé na webu, a díky uživatelskému testování se konečně dozvíte PROČ. S uživateli procházím celý web a košík. Na konkrétních scénářích uvidíte, jak a proč lidé chápou a používají váš web. Řeknou mi, proč přesně objednávku nedokončí.

  1. Nejprve si řekneme víc o vašem projektu a co vás pálí. Navrhnu postup a cenovou kalkulaci za celou realizaci, kterou si vzájemně odsouhlasíme. Nejsou žádné překvapivé vícepráce, na kterých se nedohodneme, vše víte předem.
  2. Sepíšu scénář, který spolu doladíme.
  3. Hledáme obvykle společně respondenty, kteří spadají do vaší cílové skupiny.
  4. Vedu uživatelské testování, u kterého můžete a nemusíte být přítomní. Po skončení testování vám dám přepisy rozhovorů, videa a sestříhané highlighty rozhovorů.
  5. Analyzuju rozhovory, předávám vám doporučení plynoucí z výzkumu a společně vymýšlíme, jak je sladit se současným stavem vašeho projektu.

Výzkum vždy naceňuju projektově, hodinová sazba je 2.000,-.

programs & trainings
0

Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis. 

Happy Clients
0 +

Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis. 

"I highly appreciate cooperating with Michala. The research was focused on Adastra's B2B website. Half of the respondents were Czech, and half were Canadian. The information we got from that research was highly valuable and helped us understand our customers much more. We gained new perspectives on how our customers think about our services and what is important to them."
Ivana Karhanová
Marketingová ředitelka, Adastra
Masha Doe
Designer
Greg Doe
Designer
Steave Doe
Designer