Nejnovější článek
JAK VYTVOŘIT DOBROU HYPOTÉZU
Každý kvalitativní UX výzkum by měl mít jasný směr. Ten podchytíte hned zpočátku stanovením cíle výzkumu a tím, k čemu a jak chcete výstupy použít. Abychom se během výzkumu neztratili, nezahltili a dokázali se dostat ke kvalitním insightům, stanovíme si na začátku hypotézy. Hypotéza je v tomto pojetí takový pracovní předpoklad, který pomáhá dát výzkumu mu strukturu a řád.
- 10 minut
- proč chceme hypotézy
- příklady silných hypotéz

Zajímavé články

Kdy rozhodně dělat výzkum
💬 Navrhovat produkt, aniž byste mluvili se svými uživateli, je jako vařit pětichodové menu se zavázanýma očima.

Jak ladně proplout očekáváními stakeholderů
📝 Bez pořádné přípravy nedostanete pořádné insighty.

Naučte se ověřovat své nápady a domněnky
Předchozí články
Jak vést výzkumné rozhovory
💬 Jak mluvit s respondenty, co si připravit předem, na to myslet?
Jak vytvořit první scénář výzkumu
📝 Máte ve svém businessu nebo podnikání hodně otázek a málo odpovědí?
Chyba? Hurá!
🤷 Všimli jste si někdy, jaký vliv na vás má chyba? Co vám dělá s tělem? Jak působí na vaši sebehodnotu?
Etika ve výzkumu
❓Přemýšleli jste někdy nad etikou ve svém oboru? A nad svou vlastní vnitřní etikou?