Naučte se výzkum sami
Máte zatím malý rozpočet, ale dost času? Naučte se základy toho, jak otestovat svůj web a ptát se lidí na rozhovorech.
Ptáte se zákazníků, ale nedostáváte odpovědi, které potřebujete? Hledáte v heatmapách a analytických nástrojích, ale pořád nechápete, proč zákazníci odejdou z košíku, aniž by objednávku dokončili?
Naučte se SAMI:
- sestavit výzkum, který vám ušetří peníze, čas a nervy
- vybrat metody přímo pro vaši situaci a podmínky
- vytunit otázky tak, abyste šli k jádru pudla
- najít, oslovit a dobře vybrat respondenty z vaší cílovky
- analyzovat data z rozhovorů a přetavit je do lépe fungujícího webu, produktů nebo služeb
- přitáhnout i ty zákazníky, které jste zatím oslovit nedokázali
- kontinuálně zlepšovat své produkty, služby a zákaznickou zkušenost na základě zpětné vazby přímo od vašich zákazníků
Na vlastní oči a uši zjistíte:
- jak vaši zákazníci (i ti potenciální, které jste zatím nedokázali oslovit) doopravdy přemýšlí a používají vaši službu
- co a jak konkrétně vytunit na webu, aby se zákazníci nikde nezasekávali
- jak vlažné první návštěvníky webu proměnit na spokojené vracející se zákazníky
- jak pomocí kontinuálního výzkumu zlepšovat své služby, produkty a uživatelský zážitek zákazníků
Jak to funguje?
Naučíte se, jak dělat výzkum svépomocí, kvalitně, kontinuálně a efektivně. Budu tu pro vás jako podpora ve všech fázích výzkumu, dokud ji budete potřebovat.
- Nejprve si řekneme víc o vašem projektu a co vás pálí. Navrhnu postup a cenovou kalkulaci za celou realizaci, kterou si vzájemně odsouhlasíme. Nejsou žádné překvapivé vícepráce, na kterých se nedohodneme, vše víte předem.
- V úvodu dostanete školení výzkumu pro interního člověka nebo celý tým.
- Naučíte se hands-on, jak strukturovat výzkum, sepsat scénář a pokládat ty správné otázky.
- Zjistíte, kde a jak hledat respondenty, kteří spadají do vaší cílové skupiny.
- Naučíte se vést hloubkové rozhovory, pokládat doplňující otázky a technologické vychytávky, které vám při výzkumu budou krýt záda.
- Pomůžu vám s analýzou rozhovorů, nacházením doporučení plynoucích z výzkumu a jejich hladké zasazení do současného stavu vašeho projektu.
Mentoring výzkumu vždy naceňuju projektově, hodinová sazba je 2.000,-.
programs & trainings
0
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
Happy Clients
0
+
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
"Míšu jsme oslovili za účelem mentoringu výzkumu. Ve Vitalpointu se vše točí kolem zákazníka a rozumět mu a jeho potřebám je pro nás naprosto zásadní. Od spolupráce jsme očekávali, že provede náš interní tým standardizovaným procesem kvalitativního výzkumu a uživatelského testování. Příjemně mě tak překvapil přístup Míši, jelikož se nejednalo pouze o teoretické předávání znalostí, ale celý mentoring byl postavený na reálném výzkumu, který nám pomohla nadefinovat, a v rámci spolupráce i zrealizovat. Na Míše velice oceňuji její vstřícnost a odbornost, což se projevuje i v následné podpoře týmu s dalšími výzkumy. Za Vitalpoint mohu Míšu jednoznačně doporučit, spolupráce s ní je jedna velká radost :-)“
Lubomír Chudoba
Jednatel, Vitalpoint.cz
Masha Doe
Designer
Greg Doe
Designer
Steave Doe
Designer