Minimentoring výzkumu
Chcete si ověřit první koncepty s malým rozpočtem? Zajímá vás výzkum a chcete ho umět interně? Naučte se základy toho, jak otestovat svůj web a ptát se lidí na rozhovorech.
Zatím jste se zákazníky nemluvili? Ptáte se zákazníků, ale nedostáváte odpovědi, které potřebujete? Chcete kontinuálně vylepšovat svůj business na základě dat a potřeb vašich zákazníků?
Tento typ mentoringu je pro vás ideální, pokud máte malý rozpočet, ale chcete svým zákazníkům porozumět a rozvíjet svůj business kontinuálně.
Jak vypadá minimentoring:
- školení výzkumu pro interního člověka či tým
- 6 respondentů
- 5 tematických okruhů
- 30minutové rozhovory
- cena 50.000,-
Naučte se SAMI:
- získat první rychlou zpětnou vazbu přímo od zákazníků
- sestavit a vést svůj první výzkum, na kterém budete moct stavět další
- vytunit otázky tak, abyste šli rychle k jádru pudla
- najít, oslovit a dobře vybrat respondenty z vaší cílovky
- analyzovat data z rozhovorů a přetavit je do lépe fungujícího webu, produktů nebo služeb
Na vlastní oči a uši zjistíte:
- jak vaši zákazníci (i ti potenciální, které jste zatím nedokázali oslovit) doopravdy přemýšlí
- jak a proč lidé používají vaši službu
- co konkrétně změnit a jak to zapracovat do vašich služeb a produktů
- jak vytunit web, aby se zákazníci nikde nezasekávali
- jak vlažné první návštěvníky webu proměnit na spokojené vracející se zákazníky
Jak to funguje?
Naučíte se, jak dělat výzkum svépomocí, kvalitně, kontinuálně a efektivně. Budu tu pro vás jako podpora ve všech fázích prvního výzkumu.
- Nejprve si řekneme víc o vašem projektu a co vás pálí a navrhnu postup přímo pro vás. Nejsou žádné překvapivé vícepráce, na kterých se nedohodneme.
- V úvodu dostanete školení výzkumu pro interního člověka nebo celý tým.
- Naučíte se hands-on, jak strukturovat výzkum, sepsat scénář a pokládat ty správné otázky.
- Zjistíte, kde a jak hledat respondenty, kteří spadají do vaší cílové skupiny.
- Naučíte se vést hloubkové rozhovory či testovat službu / web, pokládat doplňující otázky a technologické vychytávky, které vám při výzkumu budou krýt záda.
- Pomůžu vám s analýzou rozhovorů, nacházením doporučení plynoucích z výzkumu a jejich hladké zasazení do současného stavu vašeho projektu.
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis.